اسامی منتخبان هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران اعلام شد

نتایج اولیه هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی که در روز جمعه 30 تیرماه برگزار شد، اعلام شد.

لحظه به لحظه با آخرین نتایج شمارش آراء انتخابات نظام پزشکی کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ، صبح جمعه 30 تیرماه از ساعت هشت صبح به شیوه حضوری و الکترونیکی آغاز و 250 هزار نفر واجد شرایط رای‌دهی از 6گروه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، مامایی و لیسانسیه‌های پروانه‌دار در آن شرکت کردند.

در ابتدا قرار بود این انتخابات به شیوه الکترونیکی هم برگزار شود اما به دلیل بروز مشکلات رای‌گیری الکترونیک از سوی وزارت ‌بهداشت لغو و رای‌گیری به صورت حضوری انجام شد.

در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی پنج هزار و 176 نفر کاندید از 6گروه اعلام شده، تایید صلاحیت شدند و این انتخابات ساعت 22 شب گذشته به پایان رسید.

براساس این گزارش، در تهران به ترتیب ایرج فاضل با ۲۲۱۸ رای، محمدرضا ظفرقندی با ۱۲۱۷ رای، علی اصغر پیوندی با ۱۱۵۲ رای، علی فتاحی بافقی با ۱۱۱۴ رای، مصطفی معین با ۱۰۷۵ رای، رحمت الله حافظی با ۱۰۲۲ رای، علیرضا سلیمی با ۱۰۱۹ رای، شاهرخ خوش سیرت با ۸۴۹ رای، علی دباغ با ۸۱۱ رای، سید تقی نوربخش با ۷۹۶ رای، کورش شمیمی نوری با ۷۸۸ رای، محمد حسین بدخش با ۷۶۹ رای، بابک زمانی با ۶۷۲ رای، لعبت گرانپایه با ۶۴۶ رای، ایرج خسرونیا با ۵۷۸ رای، میثم رضایی با ۵۴۵ رای، احمد شجاعی با ۵۴۵ رای، محمد کاظمی آشتیانی با ۵۳۷ رای، ابوالفضل افشارفرد با ۵۲۲ رای، امیر سوادکوهی با ۴۹۳ رای به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ انتخاب شدند.

اسامی منتخبان گروه پزشکی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران بزرگ

 

اسامی منتخبان هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران اعلام شد 

اسامی منتخبان هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران اعلام شد 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر محرم رهبری
۰۲:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
اینکه نفر اول با دوهزار و دویست رای و نفر آخر با پانصد و پنجاه رای از تعداد چهل و پنج هزار شاغل حرفه پزشکی در تهران انتخاب شده اند نمودار عدم اعتقاد جامعه پزشکی به ساختار فعلی این نهاد است.
آخرین اخبار