افزایش اتحاد ملت ایران با توطئه های آمریکا

امام جمعه آبادان گفت:آمریکا با توطئه ها، تهدیدها و اقدامات ضد برجام انسجام و اتحاد ملت ایران را افزایش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:دولت جدید آمریکا سرعت اقدامات خلاف برجام را افزایش داده و نشان داد همچنان غیر قابل اعتماد است.

وی گفت:آمریکایی ها احساس می کنند شرایطی در ایران بوجود آمده تا بتوانند فشار بیشتری بیاورند و از این طریق بدنبال به چالش کشاندن مردم و مسئولان هستند.

خطیب جمعه آبادان تفرقه افکنی را هدف آمریکا عنوان کرد و گفت:اختلاف‏ افکنی، دو قطبی‏ سازی، تضعیف نهادهای انقلاب اسلامی به‏ ویژه سپاه پاسداران، اصلی‏ ترین هدف شومی است که دشمنان ملت ایران به‏ ویژه آمریکا دنبال می‏ کنند.

وی افزود:گواه تاریخ این است که توطئه ها، تهدید ها و تحریم های آمریکا سبب انسجام و اتحاد توده ملت ایران می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد:همه باید در تقویت انسجام ملی تلاش کنند و باید مقابل حاشیه سازی و دشمن شادکن ها قرار بگیریم و اجماع قاطع داخلی کشور در محور سیاست های نظام و معنویات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه آبادان با اشاره به انتخاب کابینه دولت دوازدهم گفت:وزیران کابینه دوازدهم به زودی معرفی می شوند و ضروری است در انتخاب وزرا صرف‏ نظر از گرایش‏ های جناحی و گروهی معیارهایی همچون دینداری، تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی، شجاعت و دشمن‏ شناسی مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: وزیران دولت دوازدهم باید دارای تدبیر و آینده‏ نگری، خلاقیت و نوآوری، بینش استراتژیک، روحیه جهادی و خستگی‏ ناپذیر در خدمت، تعامل و همکاری راهبردی با نظام، تخصص مرتبط، توان مدیریت راهبردی، شجاعت در مدیریت، سابقه مدیریتی مرتبط، برنامه‏ محور، جوان، انتقادپذیر و امانتدار، مردم ‏دار باشند.

امام جمعه آبادان با اشاره به روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت، بیان کرد:در زمانی که در عصر جاهلیت دختر کشی و نگاه نابرابر به دختران و زنان بود و اکنون در جاهلیت مدرن شخصیت زن زیر سوال رفته ولی اسلام نگاه ویژه ای به تربیت دختر دارد زیرا تربیت دختر نقش تاثیرگذاری در تربیت جامعه دارد.

انتهای پیام /د

امام جمعه آبادان:توطئه های آمریکا انسجام و اتحاد ملت ایران را افزایش می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.