شیراز؛

فراخوان نخستین همایش استانی شعر غدیر

فراخوان نخستین همایش استانی شعر غدیر با هدف ترویج فرهنگ امامت و ولایت اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  سید ابراهیم حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی گفت: نخستین همایش استانی شعر غدیر با هدف ترویج فرهنگ امامت و ولایت به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند آثار خود را تا بیست و پنجم مرداد ماه ۹۶ به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.


وی افزود: شاعران می‌توانند آثار خود را با موضوع غدیر و وحدت جهان اسلام، حماسه غدیر، غدیر امامت و ولایت، غدیر و پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، غدیر و وحدت جهان اسلام، به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کنند.


حسینی بیان کرد: غدیر و نهج البلاغه، فضایل امیرالمومنین علی (ع) در قرآن (آیات ولایت، تطهیر، تبلیغ، مباهله)، غدیر و جایگاه امیرالمومنین (ع) در کلام اهل بیت (ع)، متن خطابه غدیر، واقعه و پیام غدیر، وصایت امیرالمومنین (ع)، معرفی امام عصر (عج) در خطابه غدیر و نقش حضرت زهرا (س) در استمرار غدیر، از دیگر موضوع‌هایی که برای این همایش در نظر گرفته شده است.


وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش باید حداکثر سه اثر تایپ شده خود را در قالب اشعار کلاسیک و آزاد به همراه مشخصات کامل تا ۲۵ مردادماه ۹۶ به نشانی شهرستان ممسنی بلوار، ولی عصر- اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و یا به آدرس پست الکترنیکی mamasani.fars@farhang ارسال کنند.


حسینی اظهار داشت: این همایش به مناسبت دهه ولایت روز ۱۵ شهریور ۹۶ با حضور شاعران برجسته استان فارس در تالار وحدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی برگزار و به صاحبان ۱۲ اثر برگزیده هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.


شهرستان ممسنی در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

شهرستان ممسنی میزبان نخستین همایش استانی شعر غدیر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار