اردبیل؛

اعزام 175 مبلغ برای اجرای برنامه های اوقات فراغت کانون مساجد سراسر کشور

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی اوقات فراغت ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: ۱۷۵ مبلغ و روحانی برای برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد سراسر کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید مشمول، مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی اوقات فراغت ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: ابتکارهای اقدامی استان اردبیل برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت یک نمونه کشوری و الگو برای استان های دیگر است که از آنها در برخی از برنامه ها استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه امضای تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی برای همکاری در برنامه های اوقات فراغت یک اقدام ابتکاری است، تصریح کرد: ستاد عالی نیز با الهام از این ابتکار در سال جاری برای همکاری با 47 وزارتخانه و دستگاه اجرایی به طور مستقیم جلسات مختلفی برگزار کرده است.

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی اوقات فراغت ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اعلام این مطلب که سند مشترک همکاری بین دستگاهی ویژه برنامه های اوقات فراغت تدوین شده است، خاطر نشان کرد: امسال اولین افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد کشور با حضور نمایندگان 47 وزارتخانه و دستگاه اجرایی در استان مازندان برگزار شد.

مشمول با بیان این مطلب که 175 مبلغ و روحانی برای برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد سراسر کشور اعزام شد، ادامه داد: مبلغان و روحانیون همه ساله با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای رسیدگی به امور معنوی برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد سراسر کشور اعزام می شوند.

وی با تاکید بر اینکه سهیمه استان اردبیل از این مبلغان 12 نفر است، عنوان کرد: این مبلغان 40 روز در کانون های مساجد مناطق روستایی، محروم و دورافتاده مشغول کارهای تبلیغی و دینی خواهند بود.

مشمول با یادآوری این مطلب که همکاری کانون های مساجد استان اردبیل در برگزاری برنامه های اوقات فراغت بسیار ستودنی است، افزود: بازدیدهای مستمری از پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/ح

اعزام 12 مبلغ به کانون های مساجد مناطق محروم اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.