پلوسی در واکنش به تاکید ترامپ بر لغو اوباماکر؛

ترامپ هرگز به دنبال نفع مردم آمریکا نیست

نانسی پلوسی رئیس دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد ترامپ هرگز به دنبال نفع مردم آمریکا نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد طرح رئیس جمهور به خاطر آن شکست خورد چون طرح وی از حمایت دمکرات ها و برخی از جمهوری خواهان برخوردار نبود. او حقیقتا هرگز به دنبال دسترسی بیشتر افراد به بیمه درمانی و کاهش هزینه ها و افزایش منافع افراد نبوده است. این در حالی است که وجود طرح بیمه درمانی به خاطر این موضوع است. دلیل اینکه جمهوری خواهان در سنا خود را در وضعیت کنونی می بینند به خاطر این است که می خواهند به صراحت نظر خود را اعلام کنند. هیچ چیزی برای آنها مهمتر از اینکه صدای مردمی باشند که به آنها رای داده اند نیست. ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم.

وی افزود: مردم و گروه های مدنی به خوبی می توانند اثرات طرح بیمه درمانی را در زندگی خود بیان کنند. آنها به خوبی می توانند آنچه را که ما برای آنها و خانواده هایشان انجام داده ایم بیان کنند.

پلوسی گفت: ما باید میزان مالیات ها را کاهش دهیم. ما باید بر اساس قوانین عمل کنیم. جمهوری خواهان کنگره باید در وهله نخست به وظیفه خود عمل کنند. اگر گام بعدی آنها ابطال و جایگزینی طرح بیمه است من شک دارم که آنها بتوانند این کار را انجام دهند.

 

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار