حسن زاده: بازیکنانی که در تیم امید حاضر نشدند باید پاسخگو باشند

رئیس کمیته انضباطی گفت: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاهها از حضور بازيكنان در تيم ملي ممانعت كرده اند، بايد جوابگو باشند.

حسن زاده: با دستور موقت از فعالیت بازیکنان در باشگاه جلوگیری می شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سايت رسمی فدراسيون فوتبال، اسماعيل حسن زاده گفت: همانطور كه دو هفته پيش اعلام كردم بازيكنانی كه به تيم ملی اميد دعوت شده و متاسفانه از حضور در اين تيم استنكاف كرده و در اردو حضور ندارند، يعنی عملا تيم ملی اميد را تحريم كرده اند بايد پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاهها از حضور بازيكنان در تيم ملی ممانعت كرده اند ،بايد جوابگو باشند.

حسن زاده افزود: رسيدگی به اين پرونده منوط به شكايت فدراسيون،كميته جوانان و سازمان تيم های ملي بوده و ما منتظريم اگر شكايتی مطرح شود به زودی رسيدگی كنيم و اگر لازم باشد با دستور موقت از فعاليت بازيكنانی كه تيم ملی اميد را تحريم كرده اند جلوگيری كرده و انها را تعليق خواهيم كرد. يعنی اگر شكايت واصل شد با دستور موقت جلوی فعاليت بازيكن را مي گيريم.

وی گفت: بدون شك در روز رسيدگی به پرونده صحبتهای بازيكن يا باشگاه مربوطه را به دقت شنيده و تصميم می گيريم. تاكيد می كنم برای برخورد با بازيكنانی كه تيم می را تحريم كرده اند منتظر شكايت مسئولين هستيم و اميدوارم باشگاه ها و بازيكنان حضور در تيم ملی را يك افتخار تلقی كرده و از هيچ تلاشی برای موفقيت تيم ملی از هيچ تلاشی دريغ نكنند.

انتهای پیام/

 از فعالیت بازیکنانی که تیم امید را تحریم کردند جلوگیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار