جدیدی در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

تبدیل واحد همکف پاساژ بلور فروشان به واحد تجاری غیر قانونی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تبدیل واحد همکف پاساژ بلور فروشان غیر قانونی است و این واحد فاقد استحکام و مقاوم سازی بوده و غیر استاندارد است.

تبدیل واحد همکف پاساژ بلور فروشان به واحد تجاری غیر قانونی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: یک واحد در طبقه همکف پاساژ بلور فروشان به غیر واگذار شده، در صورتی که ملک مذکور متعلق به شهرداری منطقه 16 است و در حال حاضر با تغییر کاربری به واحد تجاری تبدیل شده است.

وی افزود: این ملک فاقد استاندارد و ایمنی مورد نیاز برای استفاده تجاری است و شهرداری منطقه 16 بر خلاف ضوابط قانونی آن را به غیر واگذار کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در پیگیری ماجرای ساختمان علاءالدین، خود شهرداری بر عدم استاندارد بودن، مقاوم سازی و استحکام بنای این مجموعه تایید کرد، اینکه شهرداری منطقه 16 در حال حاضر، در مورد واحد پاساژ بلور فروشان، واکنشی نشان نمی دهد، جای سوال دارد.

جدیدی ادامه داد: مورد دوم مجموعه ای واقع در شهرری است که بدون دریافت پروانه ساختمانی به عنوان حسینیه در ۴ طبقه ساخته شده و در این خصوص نامه ای به معاونت برنامه ریزی ارسال شد و شهردار تهران، طبق قانون موظف به پاسخگویی است.

وی خاطرنشان کرد: طی دو نامه جداگانه مواردی از تخلفات به شهردار تهران رسانده شد اما تاکنون هیچ‌گونه پاسخی از شهردار دریافت نشده است.

انتهای پیام/

پاساژ بلورفروشان فاقد استاندارد و ایمنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار