تهیه‌کننده «در جستجوی آرامش» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داشتن عطش عمل درست یک ضرورت است

آشتیانی‌پور گفت: به نظر من، دغدغه انجام فعالیتی را داشتن امری طبیعی و در نتیجه دارابودن عطش عمل درست یک ضرورت است.

علی آشتیانی‌پور تهیه‌کننده، در مورد تجربه ساخت مجموعه «در جستجوی آرامش» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من برای ساخت این سریال در فرم و ساختار دغدغه آنچنانی نداشتم؛ به دلیل اینکه سال‌هاست فیلم می‌سازم و در مجموع نگران فیلم‌های تولیدی نیستم. همیشه آن چیزی را که در من باعث تجربه شود، به عنوان پلی می‌دانم که باید از آن عبور کنم. به طوری که نتیجه کار قابل قبول باشد و مورد پسند مخاطب قرار گیرد.

تهیه‌کننده «بیداری رویاها» اظهار داشت: برای همه هر کار جدیدی تجربه‌ای نو با خود به همراه دارد. به نظر من، دغدغه انجام فعالیتی را داشتن امری طبیعی و در نتیجه داشتن عطش عمل درست یک ضرورت است.

آشتیانی‌پور با اشاره به چالش‌های ساخت سریال «در جستجوی آرامش» اظهار داشت: ما باید اشتیاق کار خوب با رعایت استاندارها و ساختارهای لازم را داشته باشیم. از این منظر ساخت این مجموعه سخت بود و ما تا به الان 160 لوکیشن را پیش رو داشتیم. علاوه بر این، هزینه‌ها و زمان‌بر بودن جابجایی‌ها با ما همراه بود که البته همه این موارد به نفع من به عنوان تهیه‌کننده است؛ به دلیل اینکه فضای کار متنوع‌تر می‌شود.

گفتنی است؛ داریوش فرهنگ، مهدی هاشمی، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، کمند امیرسلیمانی، فرشته سرابندی، حدیث میرامینی و زهرا سعیدی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «در جستجوی آرامش» به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه 40 قسمتی «در جستجوی آرامش» به تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور و کارگردانی سعید سلطانی هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/

 

چالش‌ ساخت سریال مخاطب‌پسند از نگاه تهیه‌کننده «در جستجوی آرامش»

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار