بازديد مدير شبكه پنج از پشت صحنه «در جستجوی آرامش»

مدير شبكه پنج سيما به همراه جمعی از مديران اين شبكه، از پشت صحنه سريال در جستجوی آرامش بازديد كرد.

بازديد مدير شبكه پنج از پشت صحنه در جستجوي آرامشبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مجید زین‌العابدین در محل تصویربرداری این سریال در فرهنگستان علوم پزشكی، بر سر ضبط یكی از سكانس های این مجموعه حاضر شد و با عوامل تولید آن گفت و گو كرد. 
 
در این سكانس، مهدی هاشمی در نقش دكتر بهروز امینی در یك همایش درباره تولید موفقیت آمیز داروی ضد سرطان بازی می كند. 
 
سعید سلطانی، كارگردان سریال «در جست‌وجوی آرامش» درباره این سریال گفت: در حال حاضر 50 درصد تولید این سریال انجام شده است و در حال ضبط دیگر بخش های آن هستیم. 
 
مجموعه تلویزیونی «در جست و جوی آرامش» به تهیه كنندگی علی آشتیانی پور و كارگردانی سعید سلطانی باهدف حفظ بنیان خانواده، برای شبكه پنج سیما تولید می‌شود. 
 
این مجموعه تلویزیونی یك اثر خانوادگی 40 قسمتی  است كه ضمن روایت قصه اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین خانواده و دوستان را به نمایش می گذارد و خلاصه داستان آن درباره شخصیتی به نام دكتر بهروز امینی است كه از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است و ... 
 
در این مجموعه تلویزیونی جمعی از بازیگران پیشكسوت از جمله مهدی هاشمی، فرشته سرابندی، داریوش فرهنگ، پژمان بازغی، محمد متوسلانی، حدیث میرامینی، كمند امیرسلیمانی و زهرا سعیدی ایفای نقش می كنند. 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 

 

برچسب ها: بازدید ، مدیر ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار