امیر عبداللهیان در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران؛

سکوت محافل بین المللی باعث تشویق تروریست هاست

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل استفاده از ظرفیت های پارلمانی در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه، از جمله فوعه و کفریا را ضروری خواند.

سکوت محافل بین المللی باعث تشویق تروریست هاستبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان راغب حسین الحسین نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه امروز یکشنبه 25 تیرماه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفت و گو کرد.

امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار موفقیت ها و پیروزی های میدانی و سیاسی اخیر در سوریه را تبریک گفت .

وی در ادامه مقاومت مردم صبور فوعه و کفریا در مقابله با تروریسم تکفیری را ستود و گفت: ارتکاب جنایات تروریستی علیه مردم سوریه و سکوت برخی کشورها و محافل بین المللی باعث تشویق تروریست ها در منطقه شده است.

امیرعبداللهیان در همین زمینه به استفاده از ظرفیت های پارلمانی در جهت حمایت از مردم مظلوم سوریه و از جمله فوعه و کفریا اشاره کرد .

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل همچنین ابتکار عمل جمعی از نمایندگان پارلمان سوریه در راه اندازی "مرکز دیده بان جنایت علیه بشریت در سوریه و فوعه و کفریا " را اقدامی بجا و شایسته خواند و افزود :جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه ثابت قدم است.

راغب حسین الحسین نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه نیز در این دیدار ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان عربی و غربی آن ، مسبب بحران های موجود در منطقه و محور تروریست در منطقه و دنیا هستند.

وی افزود:تلاش ها و اقدامات علیه تضعیف محور مقاومت در هر جای دنیا بی ثمر بوده و نتیجه قطعی و نهایی آن، پیروزی محور مقاومتخواهد بود.

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران ضمن تشریح وضعیت میدانی و سیاسی مردم فوعه و کفریا گفت:قصور سازمان های بین المللی در رساندن کمک های بین المللی، مردم مظلوم در فوعه و کفریا را در وضعیت نابسامانی قرار داده است.

وی ضمن تجلیل از حمایت های رهبری ، دولت و ملت ایران از سوریه ، گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم در سوریه و منطقه داشته و دارد.

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران با اشاره به ظرفیت های موجود استراتژیک در جمهوری اسلامی ایران و سوریه، حمایت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه مسائل تحصیلی کودکان و اشتغال مردم مظلوم فوعه و کفریا را خواستار شد.

لازم به ذکر است دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و خانم هدیه عباس رئیس مجلس سوریه، روسای گروه دوستی پارلمانی دوکشور می باشند.

انتهای پیام/

 

قصور سازمان های بین المللی در رساندن کمک هاعامل وضعیت نابسامانی فوعه و کفریا است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصورارجمندی
۱۳:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
بسیار عالی است وبشماخسته نباشید
آخرین اخبار