پلان‌هایی از صبر و مقاومت + فیلم

مستندی ۶۰ دقیقه‌ای به نام «با صبر زندگی» که روایتی تکان دهنده از مصائب کودکان سوری را به تصویر می‌کشد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستندی با موضوع آزاد سازی شهر‌های فوعه و کفریا که در جنوب غرب حلب قرار دارند و دو سال و نیم در محاصره کامل بودند و هیچ کمکی مگر از طریق هوایی به آن‌ها نمی‌رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

روایتی تکان دهنده از مصائب کودکان سوری + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۱:۴۶ ۱۵ تير ۱۳۹۶
سلام واقعا ناراحت کننده اس دیدن گزیه بچه ای حالا میخواد از هر دین و مذهبی باشه!
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۰۹:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۶
قبل از پیروزی انقلاب ، اکثریت ملت ایران ، مانند مردم سایر کشورهای امروز بودند ، یعنی خیلی از داخل کشور و کشورهای منطقه و دنیا خبری نداشتند ، زیرا مسئولان کشور نمی خواستند که مردم چیزی بفهمند ، چون هر فهمیدنی هزینه ای برای تاج و تخت در بر داشت !!!

ولی امروز پیر زنان و مردان کشورمان در اقصی نقاط ایران اسلامی ، چنان مسائل روز داخل و خارج از کشور را تحلیل می کنند که انسان حیرت زده و متعجب می شود .

به وجود آمدن القاعده ، طالبان ، داعش ، النهضه ، النصره و ... با نقشه و طراحی جبهه آمریکا و رژیم صهیونیستی و تقبل هزینه ها توسط شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس و عملیاتی شدن آن توسط نیروهای علاف و بیکار و فقیر مسلمان و غیر مسلمان در سراسر دنیا کلید خورد .

اما ضرر و خسارت و ویرانی آن 99% متوجه کشورهای مسلمان صف اول مقاومت اسلامی ، در برابر زیاده خواهی و تجاوز رژیم صهیونیستی شد.

شیطان بزرگ برای حفظ صهیونیستهای کودک کش ، دیگر از نیروهای خود بهره برداری نکرد ، بلکه با جنگهای نیابتی ، هم کشورهای باصطلاح دوست آمریکا را درگیر و بدهکار نمود و هم کشورهای انقلابی را ویران کرد .
گروهی در داخل کشور عزیزمان ، متاسفانه اخبار را فقط از طریق ماهواره کشورهای دشمن نظام میشنوند و به همین جهت در تحلیل مسائل ، دچار اشتباه محاسباتی میشوند .

برای تصحیح این نقیصه و جلوگیری از زاویه دار شدن بدنه مردمی از نظام مقدسمان ، لازم است از این دست فیلم ها را در سطح وسیع و به انحاء مختلف در دید ملت رشید هموطن قرار داده شود . متشکرم
آخرین اخبار