سرپرست انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی؛

عامل قتل پیرمرد 70 ساله دستگیر شد

عامل قتل پیرمرد 70 ساله شناسایی و با تلاش و سرعت عمل ماموران دستگیر شد.

عامل قتل پیرمرد 70 ساله دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرپرست انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی گفت: متهم به قتل این پیرمرد در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ غضبان احمدی فرد افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه پیرمردی در داخل زمین های کشاورزی یکی از روستاهای سنقر دفن شده است، بلافاصله ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی و به همراه عوامل دادگستری و پزشکی قانونی به محل اعزام و جسد مورد نظر را کشف کردند.
وی ادامه داد: در این راستا با تلاش و تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس آگاهی چند نفر متهم دستگیر و اعتراف کردند که جسد کشف شده حدود 40 روز قبل توسط یکی از آشنایان آنها به قتل رسیده و به سمت استان اصفهان متواری شده است.
 سرپرست انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی گفت : با تلاش و سرعت عمل ماموران و با استفاده از نیابت صورت گرفته با پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد استان اصفهان، متهم اصلی نیز به پلیس آگاهی شهرستان سنقر منتقل و طی تحقیقات به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ احمدی فرد با اشاره به اینکه انگیزه قتل پیرمرد 70 ساله ، اختلاف خانوادگی عنوان شده گفت: در این راستا پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آنجا روانه زندان شد.

 

انتهای پیام/پ

شناسایی قاتل پیرمرد 70 ساله در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار