کرمانشاه؛

حضور به موقع پلیس کنگاور مانع از وقوع قتل در یک نزاع خانوادگی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگيری فردی خبر داد که با سلاح گرم قصد حمله به پدر همسر خود و قتل وی را داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "حسین براری گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 شهرستان مبني بر وقوع يک فقره نزاع خانوادگی در يکي از روستاهای توابع شهرستان کنگاور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از دریافت خبر عوامل انتظامی بدون درنگ و در کمترین زمان ممکن به محل موردنظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل پاسگاه عزیز آباد با حضور در محل مشاهده کردند فردی با سلاح شکاری قصد تیراندازی به خانواده همسر خود را دارد، لذا با اقدام به موقع وی را خلع سلاح و اسلحه شکاری به همراه فشنگ های مربوطه را کشف کردند.

سرهنگ براری عنوان کرد: حضور به موقع پلیس در این عملیات مانع از اقدام بسیار خطرناک و وقوع قتل شد، که در این راستا مردم طی تماس های حضوری و تلفنی از اقدام به موقع و مقتدرانه پلیس تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور متذکر شد: پلیس با اقتدار تمام با افرادي که اقدام به ايجاد ناامني و رعب و وحشت می کنند، قانونی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ براری با اشاره به اينکه برقراری امنيت، مشارکت همگانی را می طلبد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه موضوع را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار