کرمانشاه؛

کشف چک پول های تقلبی از دو جاعل در کرمانشاه

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات کرمانشاه دو جاعل چک پول های تقلبی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر حضور دو جوان مشکوک در محله مسکن شهر کرمانشاه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سردار امان اللهی افزود: با انجام اقدامات ویژه پلیسی و کنترل محله ماموران موفق به شناسایی آنها در داخل یک دستگاه پراید شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودرو، تصریح کرد: در بازرسی از خوردو تعداد 425 قطعه چک پول 500 هزار ریالی کشف گردید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمین پس از تشکیل پرونده به همراه دویست و دوازه میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: از همشهریان انتظار داریم که در هنگام رد و بدل کردن چک پول دقت و احتیاط را مبنای کار خود قرار دهند تا دچار فریب کلاهبرداران نشوند، چرا که همواره متخلفانی هستند که سعی در کلاهبرداری از مردم دارند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: از عموم مردم می خواهیم که در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به 110 گزارش تا در کم ترین زمان ممکن به مشکلات و گزارشات رسیدگی شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.