کرمانشاه؛

دستگیری سه نفر از عاملان توزیع چک پول‌های تقلبی درکرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه عامل توزیع چک پول‌های تقلبی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه نفر از عاملان توزیع چک پول‌های تقلبی در سطح شهر کرمانشاه و کشف 22 میلیون و 100 هزار ریال اسکناس تقلبی خبر داد.
سرهنگ رضا شیرزادی  گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با استفاده از منابع مردمی و اقدامات اطلاعاتی توانستند، این افراد را شناسایی و در سه عملیات جداگانه دستگیر کنند.

وی افزود: یکی از این متهمان، پسری 19 ساله است که روز گذشته پس از تحویل دادن اسکناس 100 هزار ریالی جعلی به راننده تاکسی شناسایی و توسط ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: از این متهم جوان دو چک پول 500 هزار ریالی و شش اسکناس 100 هزار ریالی کشف شده است.

شیرزادی افزود: در عملیاتی دیگر، متهم در زمان مشاهده ماموران برای فرار از دست قانون اقدام به فرار کرد، اما عوامل انتظامی شهرستان توانستند با شگردهای پلیسی وی را دستگیر کرده و 15 میلیون و 800 هزار ریال اسکناس تقلبی از وی کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم سوم توزیع چک پول‌های تقلبی نیز در حوالی میدان امام خمینی(ره) توسط عوامل انتظامی دستگیر و مقدار چهار میلیون 700 هزار ریال اسکناس جعلی از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان به همراه پول‌های تقلبی کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند، گفت: از تمام توان خود برای برخورد با مخلان نظام اقتصادی کشور استفاده خواهیم کرد.

 
انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، پول ، تقلبی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار