میامی؛

افتتاح نمایشگاه نقاشی نقش و رنگ در میامی

این نخستین نمایشگاه نقاشی گروهی است که توسط هنرجویان انجمن هنرهای تجسمی میامی آماده و تا سی و یکم تیرماه۹۶ به روی علاقمندان گشوده خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان رضا مهدیان سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی ضمن اشاره به اینکه نمایشگاه نقش و رنگ با حضور ۲۰ اثر از ١٠هنرمند میامی به میزبانی نگارخانه دیبا این شهر افتتاح شد،گفت: این نخستین نمایشگاه نقاشی گروهی است که توسط هنرجویان انجمن هنرهای تجسمی میامی آماده و تا سی و یکم تیرماه۹۶ به روی علاقمندان گشوده خواهد بود.


وی افزود: آثار این نمایشگاه با تکنیک پاستل، رنگ روغن و سیاه قلم با موضوعات طبیعت است و هدف از برگزاری آن، تشویق، حمایت و معرفی آثار هنری هنرمندان به جامعه هنری محسوب می شود.


مهدیان تصریح کرد: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی که از ابتدای فعالیت این انجمن در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فعالیت داشته اند، در معرض دید قرار گرفته است.


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی تصریح کرد: یکی از بخش های این نمایشگاه رونمایی از پرتره مقام معظم رهبری بود که با تکنیک پاستل گچی توسط نرگش نهاوندی تهیه شده است.


انتهای پیام/ م


این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت هشت صبح الی١٥ باز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.