سمنان؛

برپایی نمایشگاه عکس استادان موسیقی در سمنان

این نمایشگاه در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپاشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سیما رجبی معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این نمایشگاه به کوشش فروغ بهمن پور و با حمایت انجمن موسیقی ایران در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه که همزمان با دیگر استان‌ها آغاز شده است، 40 قطعه عکس توسط فروغ بهمن پور از استادان موسیقی ایران با هدف معرفی فعالیت های آن ها، گردآوری و به نمایش گذاشته شده است.

رجبی اظهارداشت: علاقه‌مندان می توانند از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢٠ از این آثار در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دیدن کنند.

نمایشگاه تخصصی عکس موسیقی با همکاری اداره کل استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا است.

فروغ بهمن‌پور روزنامه‌نگار و پژوهشگر موسیقی ایرانی در مورد علت جمع‌آوری مجموعه عکس‌های استادان موسیقی گفت: جمع‏آوری این عکس‏ها و اسناد به دلیل علاقه‌ شخصی به موسیقی ایرانی و از سال‌ها قبل به نیت ایجاد مجموعه یا چاپ کتاب نبوده است.

این نمایشگاه در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمان جنوبی، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و یزد به طور همزمان برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ م

علاقه‌مندان می توانند از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢٠ از این آثار در گالری سیمرغ دیدن کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.