فرهمند:

صدور ویزای حجاج ایرانی از روز گذشته آغاز شده است

سرپرست معاونت امور حج و زیارت سازمان حج گفت:عربستان از روز گذشته صدور ویزای حج ایرانی ها را آغاز کرده است.

صدور ویزای حجاج ایرانی از روز گذشته آغاز شده استبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرالله فرهمند سرپرست معاونت امور حج و زیارت سازمان حج در همایش آموزش زائران ایرانی اعزامی به حج تمتع اظهار کرد: مسئولان سازمان حج و زیارت برای حج سال 96 به عربستان سفر کردند و شروطی را برای مسئولان عربستانی تعیین کردند.

 وی با بیان اینکه ما آماده برگزاری حج عزتمندانه هستیم، ادامه داد:در مورد برگزاری مطلوب حج نسبت به سال 94 نمی توانیم ادعایی داشته باشیم چرا که حجاج بعد از ورود به عربستان باید در این خصوص اظهار نظر کنند.

 فرهمند با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری حج امسال بیان کرد:  و هیئت پزشکی آماده خدمت رسانی به زائران است و پزشکان خانم هم اعزام می شود.

 وی با بیان اینکه هتل‌ها برای میزبانی حجاج آماده است، افزود: اگر چه  با تاخیر هتل‌ها را اجاره کردیم  ولی خدمات هتل در شرایط عالی قرار دارد.

فرهمند ادامه داد:نخستین سری از ویزاهای حج از روز گذشته (22 تیرماه) به صورت الکترونیکی برای زائران ایرانی صادر شد.

وی ادامه داد: اگرچه ایران با تاخیر وارد مذاکرات حج با عربستان شد، اما همه تمهیدات لازم برای برگزاری حجی عزتمندانه پیش‌بینی شده است، و در حوزه تغذیه، اسکان و حمل و نقل اقدامات خوبی برای ارائه خدمات مناسب به زائران صورت گرفته است.

فرهمند گفت: با وجود افزایش جمعیت زائران به نسبت سال ۹۴ به اندازه ۲۲ هزار نفر اما تلاش شد در مکه و مدینه هتل‌هایی با شرایط اسکان مطلوب برای زائران تامین شود.

فرهمند تاکید کرد: برای تامین خیمه‌های عرفان، با کیفیت بالاتر و مجهز به سیستم خنک‌کننده هوا اقدامات لازم انجام شده است.

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار