آخرین جزییات از حادثه تیراندازی در گرگان

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از شناسایی عوامل تیراندازی شب گذشته در این شهرستان خبر داد.

آخرین جزییات از حادثه تیراندازی در گرگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ، رضا عسگری فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در خصوص جزئیات وقوع تیراندازی و درگیری گشت‌های یگان امداد پلیس این شهرستان با تعدادی افراد مسلح گفت: ساعت پنج دقیقه بامداد امروز از طریق تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰، یک مورد تیراندازی در شهرک آپادانا گرگان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نزدیک‌ترین تیم‌های گشتی به محل حادثه اعزام شدند که ماموران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست دادند که متاسفانه سرنشینان این خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان بیان کرد: در همین راستا تیم‌های گشت یگان امداد فرمانده انتظامی شهرستان اقدام به تعقیب افراد مورد نظر می‌کنند که در پی این تعقیب و گریز یک دستگاه موتورسوار ترک‌نشین نیز به مجموعه مجرمان افزوده می‌شود.

عسگری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و از بین رفتن آرامش مردم با اقدامات مجرمان و اقدامات مقابله‌ای مجرمان با پلیس با توجه به قانون بکارگیری سلاح، ماموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

وی افزود: در نهایت پس از چند دقیقه درگیری مجرمان با پلیس و تعقیب و گریز‌های انجام شده، مجرمان از ترافیک محور ناهارخوران و متصل بودن کوچه‌های اطراف به همدیگر استفاده کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: تمامی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد و مردم اطمینان داشته باشند این افراد در کمترین زمان ممکن با اقدامات مقتدرانه پلیس دستگیر خواهند شد.

عسگری با تقدیر از اطلاع‌رسانی سریع و به موقع مردم در خصوص اعمال مجرمانه این افراد و حضور موثر پلیس برای جلوگیری از گسترش اقدامات هنجارشکنانه مجرمان، گفت: تقاضای ما از شهروندان این است در چنین مواقعی از تجمع در محل درگیری به شدت خودداری کرده و بلافاصله راه را برای اقدامات انتظامی و حرکت سریع خودرو‌های پلیس باز بگذارند.

عسگری با تکذیب شایعه تیراندازی مجرمان به سمت عابران پیاده در محور ناهارخوران بیان کرد: موضوع در حال بررسی است و به محض کسب اطلاعات موثق، جزئیات بیشتر این حادثه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان از توجه به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود خودداری کرده و اخبار را از طریق خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.

 

دستگیری عوامل حادثه تیراندازی در گرگان 

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.