ایجاد مزاحمت خواستگار سابق از طریق فضای مجازی

فردی که پس از شنیدن جواب رد به خواستگاری از فرد مورد علاقه اش، اقدام به انتشار پیام‌های توهین آمیز برای وی در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، توسط پلیس فتا مازندارن شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن محمدنژاد گفت: در پی مراجعه زنی به پلیس فتا، مبنی بر این که فردی ناشناس از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار پیام‌های توهین آمیز برای وی می‌کند، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.


رئیس پلیس فتا مازندران افزود: کارآگاهان پلیس فتا استان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های همه جانبه پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.


سرهنگ محمد نژاد گفت: متهم که خواستگار سابق شاکیه بود در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشت؛ به دلیل گرفتن انتقام از جواب رد به خواستگاریش از طرف شاکیه اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و نسبت‌های ناروا نسبت به وی در شبکه اجتماعی موبایلی کرده است.


رئیس پلیس فتا مازندران از کابران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خواست از به اشتراک گذاشتن و ارائه اطلاعات به افراد آنلاینی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور دارند خودداری کرده و برای پیشگیری از خطرات فضای مجازی دانش اینترنتی خود را افزایش دهند و با آگاهی کامل از این فضا استفاده کنند.


انتهای پیام/ع

خواستگار مزاحم در دام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار