ساری،

پلیس فتا به اخاذی های زنی در شبکه های اجتماعی پایان داد

رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری زنی که در شبکه های اجتماعی برای افراد با ارسال پيام های تهديد آميز ایجاد مزاحمت و اخاذی می کرد، خبر داد.

سرهنگ حسن محمدنژاد در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: در پی شکايت مراجعه فردی به ماموران پلیس فتا مبنی بر ایجاد مزاحمت و ارسال پیام های تهدیدآمیز از سوی فردی ناشناس در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با هماهنگي قضائي و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی زنی که در شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت و ارسال پیام های تهدید آمیز می کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: متهمه در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و اظهار داشت به علت اختلافات مالی و برای انتقام از شاکی اقدام به این کار کرده است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: متهمه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در صورتی كه در شبکه های اجتماعی اشخاصی برای شما مزاحمت ايجاد می کنند از ادامه ارتباط و پاسخگويی به آنان اجتناب ورزيده و این ایجاد مزاحمت را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار