ساری،

کشف پنج هزار نوع کالای قاچاق در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف ۵ هزارو ۷۴ عدد انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون رالا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم شجاعی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش انواع مواد خوراکی غیر مجاز و قاچاق دریکی از واحد‌های صنفی این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی بهشهر افزود: ماموران اداره با مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی متهم شدند.


وی گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از واحد صنفی این متهم ۵ هزارو ۷۴ عدد انواع مواد خوراکی قاچاق و غیر مجاز شامل انواع نوشیدنی، قهوه‌های خارجی، شکلات، کنسرو ماهی، پودر‌های شربت، و مواد غذایی کنسرو شده، کشف کردند.


سرهنگ شجاعی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و کالا‌های قاچاق کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی شهرستان شد.


فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به این که کالا‌ها و مواد خوراکی قاچاق از استاندارد‌های لازم برخوردار نبوده و می‌توانند صدمات جبران ناپذیری را به سلامت افراد جامعه وارد کنند از شهروندان خواست در صورت مراجهه با افرادی که اقدام به تهیه و فروش کالا‌های غیر مجاز می‌کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/ع


پس گیری پنج هزار کالای قاچاق در بهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار