اردبیل؛

شهرستان گرمی جزو 6 شهر منتخب برای اجرای توانمند سازی بنیاد علوی

فرماندار شهرستان گرمی گفت: شهرستان گرمی جزو شش شهر منتخب برای اجرای طرح توانمند سازی بنیاد علوی انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان گرمی در دیدار با دکتر برزگر رئیس بنیاد علوی کشور افزود: با پیگیری های انجام گرفته با رئیس بنیاد مستضعفان کشور و مدیران بنیاد علوی کشور در خصوص اجرای طرح توانمند سازی توسط بنیاد علوی در شهرستان، گرمی جزو شش شهر منتخب برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه محرومیت در این شهرستان قابل شهود است به همین دلیل نیاز است که امکانات اساسی و بستر های لازم برای حل این مشکل در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد بهبود وضعیت اقتصادی در شهرستان گرمی باشیم.

ابراهیم امامی افزود: باید در نظر داشته باشیم که شهرستان گرمی دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیار خوبی در بخشهای مختلف دارد که بتوانیم این ظرفیت ها را شکوفا کنیم و در حقیقت می توانیم به بسیاری از اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دست یابیم.

دکتر برزگر رئیس بنیاد علوی کشور نیز در این دیدار گفت: بنیاد علوی اقدامات خوبی برای توسعه شهر های کم برخوردار انجام میدهد و مطالعات اجرای این طرح با همکاری فرمانداری های شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح مشاوران بنیاد علوی استعداد ها و ظرفیت های مناطق کمتر برخوردار را شناسایی و با حمایت مالی بنیاد علوی و مشارکت شبهه دولتی و غیر دولتی برای توسعه اجرا می شود.

 

انتهای پیام/ح


انتخاب شهرستان گرمی برای اجرای طرح توانمند سازی بنیاد علوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.