سمنان;

آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی در سمنان

ثبت نام بنگاه های تولیدی به منظور تامین مالی و نوسازی و بهسازی در سامانه بهین یاب در استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر گفت: پیرو دستور العمل ابلاغی وزیر صنعت ، معدن و تجارت فرآیند ثبت نام برای تسهیلات بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین یاب راه اندازی شده است.


وی افزود : کلیه واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات می شوند می توانند با ورود به سامانه بهین یاب به نشانی الکترونیکی www.behinyab.ir بخش تامین مالی درخواست خود را تکمیل و ارسال نمایند تا از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و معرفی به بانک آنها صورت پذیرد.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تسهیلات فوق به منظور تامین مالی بنگاه های تولیدی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و طرح رونق تولید سال 96 و در جهت بهسازی و نوسازی واحدها ارائه خواهد شد.


وی تصریح کرد: طرح رونق تولید سال 96 از اواخر خرداد ماه و با هدف تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اجرایی و ثبت نام از واحدهای متقاضی آغاز شد.


بهروز اسودی یادآورشد: تاکنون 139واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان سمنان به منظور استفاده از تسهیلات طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که پرونده 117متقاضی در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.


وی اذعان داشت: در سال گذشته و در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید 780 واحد تولیدی استان سمنان  بیش از 430 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

انتهای پیام / ه

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.