گرمسار;

پرداخت بیش از 1200 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گرمسار

1267 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی شهرستان گرمسار پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در چهل و پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در شهرستان گرمسار که با حضور استاندار سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: تا کنون به 141 واحد تولیدی شهرستان گرمسار به ارزش 1267 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از 2540 واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب ، تصریح کرد: تا کنون پرونده 1803 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات در کارگروه بررسی و جهت در یافت تسهیلات به ارزش 8520 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه چهارم کشور را داراست افزود: تاکنون به 613 واحد تولیدی استان به ارزش 3340 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که از این تعداد ، 144 واحد مربوط به بخش صنعت و 469 واحد نیز مربوط به کشاورزی است.

وی در ادامه افزود: در این جلسه مشکلات بانکی ، تامین اجتماعی ، مالیات و زیربنایی پنج واحد تولیدی شهرستان گرمسار بررسی شد.

اسودی با اشاره به دستور دیگر این جلسه اظهار داشت: در این نشست عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید بررسی و گزارشی از نظارت های صورت گرفته از واحدهای دریافت کننده تسهیلات توسط کمیته پایش ارائه شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد:در چهل و چهار جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 290 واحد تولیدی استان بررسی که در جهت رفع موانع پیش رو 712 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

بهروز اسودی با اشاره به اجرایی شدن 46درصد مصوبات کارگروه گفت: از 712 مصوبه قبلی ، 330 مصوبه اقدام و مابقی مصوبات در دست اجرا است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار