فرمانده سپاه خلخال:

نخستین یادواره سرداران شهید هشجین برگزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: یادواره سرداران شهید هشجین با محوریت دانشجوی شهید سردار عمران پستی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه شهرستان خلخال در جلسه هماهنگی و پیگیری یادواره شهدای شهر هشجین افزود: یادواره شهدای شهر هشجین با محوریت شهید دانشجو شهید سردار عمران پستی در شهرستان خلخال سوم مرداد امسال برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: یادواره شهدای هشجین با حضور میهمانان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه باشیم، چرا که این مسئله برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال با اشاره به اهمیت نخستین یادواره سرداران شهید با محوریت شهید پستی نیز گفت: ما سعی بر این داریم که با برپایی برنامه‌های مختلف از جمله غرفه‌های فرهنگی، محصولات فرهنگی و نمایشگاه عکس در میدان مسجد جامع هشجین به ترویج ایثار و شهادت پرداخته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

سرهنگ عطایی از تزئین سطح شهر با نصب بنر، پلاکارد، پوستر و پرچم و سایر برنامه تبلیغی در رابطه با این مراسم خبر دادو بیان کرد: این جلسه پنجمین جلسه شورای اداری است که در سطح شهرستان خلخال برگزار شده و تمامی ادارات شهرستان خلخال نیز آمادگی خود را برای هرچه بهتر و با کیفیت برگزار شدن یادواره و فراهم کردن امکانات مورد نیاز یادواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان کرد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال نیز آمادگی خود را برای برگزاری مطلوب و انتقال خانواده معظم شهدا در روز یادواره به شهر هشجین و هماهنگی برای بازگشت آنان اعلام کرده که انجام این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام/ح

 یادواره شهدای هشجین با محوریت شهید دانشجو برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.