همدان؛

برگزاری مسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی بانوان همدان

رئیس هیأت شطرنج همدان گفت: مسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی بانوان استان همدان 27 تیرماه در همدان برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی بانوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد علی بابایی افزود: مسابقات شطرنج استاندارد قهرمانی بانوان استان از 27 تیرماه با حضور بانوان شطرنج باز و بانوان علاقمند به این رشته ورزشی در محل هیأت شطرنج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قوانین فدراسیون جهانی شطرنج فیده بر مسابقات حاکم خواهد بود، ادامه داد: مسابقات در هفت دور به روش سوئیسی و به صورت ریتد برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شطرنج همدان خاطر نشان کرد: زمان بازی برای هر بازیکن 90 دقیقه برای کل بازی و 30 ثانیه پاداش به ازای انجام هر حرکت از اولین حرکت بازی خواهد بود.

وی به تعیین رده‌بندی نهایی براساس مجموع امتیازات کسب شده بازیکنان در پایان مسابقات اشاره کرد واظهار داشت: ورودی مسابقات برای تمام شرکت کنندگان 25 هزار تومان است.

علی‌بابایی عضویت در سیستم جامع فدراسیون شطرنج ایران را برای حضور در مسابقات ضروری دانست و بیان کرد: نفر برتر این مسابقات، به عنوان نماینده استان مستقیماً به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی بانوان کشور راه خواهد یافت.

وی یاداور شد: آخرین مهلت ثبت تا 25 تیرماه ادامه دارد و بشکل اینترنتی از 16 تیرماه آغاز شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت شطرنج همدان به آدرس www.hamedanchess.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس هیأت شطرنج همدان خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری مسابقات، خوابگاه رایگان برای بازیکنان شهرستانی فراهم شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.