همدان؛

گشایش نمایشگاه پوشاک اسلامی در همدان

نمایشگاه پوشاک اسلامی در همدان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه پوشاک اسلامی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در این مراسم  گفت: ٢٢ فروشگاه البسه و پوشاک متعارف متناسب با حجاب و عفاف شناسایی شده که همشهریان می‌توانند برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

داوود ابوترابی با تأکید بر نامگذاری ٢١ تیرماه هر سال به نام روز حجاب و عفاف و برنامه‌هایی که در طول یک هفته به همین مناسبت برگزار می‌شود، اظهار کرد: 

 

ابوترابی با بیان اینکه نگرانیم چرا پوشش در سطح جامعه مناسب نیست و سال به سال برخی افراد به صورت افراطی به بی‌حجابی هجوم می‌آورند، افزود: شاید اگر بخواهیم در بازار یک مانتوی مناسب بخریم قیمت بالایی داشته باشد اما مانتوهای غیرمتغارف به قیمت پایینی به فروش می‌رسد و در واقع مسئله این است که متاسفانه روی بی‌حجابی در جامعه برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با تاکید به اینکه دستگاه‌‌ها و دست‌اندرکاران پوشاک و البسه باید با هم‌افزایی بیشتر، کالایی را در اختیار مردم قرار دهند که مناسب شهر و متناسب با معیشت اقتصادی مردم باشد، گفت: مسئولان و اقشار مختلف مردم باید در این زمینه تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری هر برنامه کمیته امر به معروف و نهی از منکر را نیز تشکیل می‌دهد که برای نمونه می‌توان به تشکیل کمیته امر به معروف و نهی از منکر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همه ساله نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود و همدان جزو پنج استان است که به صورت مرتب این نمایشگاه را برگزار می‌کند، افزود: برای کسب موفقیت در فرهنگ حجاب و عفاف باید از امروز به فکر بود و اعتبارات خوبی را نیز برای این منظور در نظر گرفت.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: همدان ، نمایشگاه ، پوشاک ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.