وقتی دونالد ترامپ، تام کروز می‌شود!+ تصاویر و فیلم

پسر ارشد دونالد ترامپ یک فیلم جدید از پدرش علیه شبکه خبری سی‌ان‌ان منتشر کرد که در آن ترامپ نقش خلبان یک جنگنده را بازی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ جونیور»، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هم پا جای پای پدر گذاشت و با انتشار یک ویدئوی ساختگی و مضحک در حساب توییتر خود به شبکه خبری سی ان ان حمله کرد.

وقتی دونالد ترامپ، تام کروز می شود!+ تصاویر و فیلم

این ویدئو بخشی از فیلم «تاپ گان» به کارگردانی تونی اسکات در سال 1986 است. دونالد ترامپ در این فیلم نقش تام کروز را بازی می کند و به سمت یک جنگنده که روی آن لوگوی «سی ان ان» قرار دارد، یک موشک شلیک می کند.

دونالد ترامپ جونیور این ویدئوی ساختگی را در حساب توییتر و اینستاگرام خود منتشر کرد و با قرار دادن شکلک های خندان زیر آن نوشت: «این بهترین فیلمی بود که دیده ام.»

در انتهای این فیلم، جنگنده ای که لوگوی شبکه خبری سی ان ان را دارد با موشک دونالد ترامپ منفجر می شود.

وقتی دونالد ترامپ، تام کروز می شود!+ تصاویر و فیلم

انتشار چنین ویدئویی درباره شبکه خبری سی ان ان برای بار دوم انتقاد کاربران رسانه های اجتماعی را به دنبال داشت. یک کاربر اینستاگرام نوشت: چه اتفاقی برای این خانواده افتاده است؟ آیا آنها خجالت نمی کشند؟

این فیلم تنها یک هفته پس از ویدئوی جنجالی کُشتی گرفتن دونالد ترامپ با یک نفر که لوگوی سی ان ان روی سرش قرار دارد، منتشر شده است. دونالد ترامپ در این ویدئوی دستکاری شده یک مرد را که لوگوی شبکه خبری سی ان ان را دارد به شدت کتک می زند. انتشار این فیلم انتقاد بسیاری از قانونگذاران آمریکایی را به دنبال داشت و تعداد زیادی از آنها این اقدام ترامپ را یک رسوایی برای نظام ریاست جمهوری قلمداد کردند.

دونالد ترامپ که از زمان رقابتهای انتخاباتی همچنان با برخی رسانه های مخالف درگیری لفظی دارد، در روزهای اخیر به شدت از شبکه خبری سی ان ان انتقاد کرده است. وی در حساب توییتر خود در واکنش به انتشار گزارشی از سوی سی ان ان در خصوص ارتباط یکی از نزدیکان ترامپ با روسیه و سپس تکذیب آن، این شبکه خبری را متقلب خواند.


انتهای پیام/

ویدئوی جدید ترامپ علیه شبکه خبری سی ان ان / حمله موشکی به سی ان ان با هواپیمای جنگنده!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار