ممبینی: دبیر کل دائمی فدراسیون فوتبال در نشست آتی هیئت رئیسه انتخاب می شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ساکت تا نشست بعدی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وظایف دبیر کل را انجام می دهد.

ممبینی: دبیر کل دائمی فدراسیون فوتبال در نشست آتی هیئت رئیسه انتخاب می شودهدایت الله ممبینی در گفت و گو  با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره برگزاری نشست امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز تشکیل جلسه دادند تا در مورد تغییر و تحولات اخیر صحبت کنند. خوشبختانه مهدی تاج توضیحات شفافی درباره تغییر دبیر کل این فدراسیون و انتخاب محمدرضا ساکت به جای علیرضا اسدی ارائه داد و قرار شد وی فعلا وظایف دبیر کل را انجام دهد.

وی درباره اینکه به نظر می رسد انتخاب محمدرضا ساکت از لحاظ حقوقی  با ایرادهایی همراه باشد، گفت: من اطلاع دقیقی دراین مورد ندارم اما پیشنهاد عزل یا نصب دبیر کل برعهده رئیس فدراسیون است و با توجه به توضیحاتی که مهدی تاج به اعضای هیئت رئیسه داند، تصمیم گرفتیم تا ساکت به صورت موقت در این سمت فعالیت کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا انتخاب ساکت به عنوان دبیرکل قطعی شده یا خیر، اظهار داشت:این موضوع به صورت قطعی مشخص نیست. قرار است تاج در نشست آتی هیئت رئیسه گزینه نهایی اش را برای سمت دبیرکل فدراسیون معرفی کند تا در مورد آن تصمیم گیری شود. به هر حال ساکت به صورت موقت وظایف دبیر کل را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ممبینی:ساکت به صورت موقت وظایف دبیر کل را بر عهده دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار