منصوری: داوران ایرانی امکانات داشته باشند، شاهکار می کنند

کمک داور بین المللی فوتبال ایران گفت: داوران ایرانی در آسیا بهترین هستند و اگر امکانات داشته باشند، توانایی خلق شاهکار را دارند.

محمدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب به عنوان دومین کمک داور فصل گذشته فوتبال ایران اظهار داشت: لیگ شانزدهم بسیار پرفراز و نشیب بود اما برای داوران جذابیت های خاصی داشت.

وی افزود: همان گونه تیم ها رو به جوان گرایی آورده اند، میانگین سنی داوران و کمک داوران لیگ برتری هم تا حدی پایین آمده است. به همین دلیل باید تیم ها صبور باشند. شک نکنید داوران جوان هم در آینده ای بسیار نزدیک مانند تیم ملی جوان شده ایران، عملکرد خوب و درخشانی را ثبت می کنند.

منصوری درباره شانس قضاوت تیم داوری ایران در رقابت های مراحل نهایی جام جهانی 2018 روسیه گفت: با دعای خیر مردم و برنامه هایی که در نظر گرفته ایم، امیدوار هستیم در جام جهانی هم نماینده خوبی برای فوتبال و داوری ایران باشیم. داوران ما واقعا مظلوم هستند. مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال هم به این نکته اشاره کرده است که دستمزد داوران ایرانی از تمام داوران قاره آسیا کمتر است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید داوران عربستانی حدود 2 هفته در والنسیا اسپانیا اردو زده اند اما کلاس دانش افزایی ما تنها سه روز طول کشید.

کمک داور بین المللی فوتبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: باور کنید اگر امکانات مناسبی در اختیار داوران ایرانی قرار بگیرد، آن ها توانایی خلق شاهکار را دارند.

انتهای پیام/

داوران ایرانی در قاره آسیا کمترین دستمزد را دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار