فغانی: توقع ما این است که حقوق داوران افزایش پیدا کند

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: تمام داوران لایق عنوان برترین داور هستند و امیدوارم نگاه جامعه فوتبال ما به داوری تغییر کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا فعانی در مورد جایزه سوت طلایی گفت: این برنامه ها باعث می شود تا انگیزه داوران بیشتر از قبل شود و بدانند که کارشان دیده می شود.تمام این داوران لایق تقدیر و تشکر هستند زیرا همه ما هم روز خوب داریم و هم روز بد و امیدوارم نگاه به جامعه داوری در کشور ما تغییر کند.

وی در مورد مسابقات جام جهانی و اینکه آیا فکر می کنید که بتوانید در آنجا قضاوت های مهمی را انجام دهید یا خیر،گفت:هدف ما این است همیشه در تورنمت های مهم فیفا از جمله جام جهانی بتوانیم حضوری موفق در این مسابقات داشته باشیم تا نگاه مسئولان به ما نگاه زنگ تفریح نباشد و خوشبختانه در این چند سال اخیر نگاه ها به ما ویژه تر شده است.

فغانی در پاسخ به این سوال که چرا روی سن از مسئولان انتقاد کردید،تصریح کرد:انتقادی نداشتم بلکه فقط صحبت های جامعه داوری را به عرض مسئولان رساندم زیرا در این 2 یا سه سال اخیر دستمزد داوران افزایش نداشته است و توقع داوران این است که مبالغ داوری افزایش پیدا کند.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا طلبی از فدراسیون دارید یا خیر،گفت:طلبی نداریم ولی توقع ما این است همان طور که تورم در کشور ما افزایش پیدا کرده دستمزد داوران هم نسبت به گذشته بیشتر شود.

وی در مورد اینکه حق الزحمه بازی های بین المللی با دیدارهای داخلی چقدر تفاوت دارد،گفت:در سطح آسیا هم همین اختلاف بین پرداختی به داوران و بازیکنان وجود دارد و امیدوارم در سال جاری حقوق داوران افزایش پیدا کند.


انتهای پیام/

امیدواری فغانی به افزایش دستمزد داوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار