سخندان: فدراسیون فوتبال بین تیم های ملی و داوران نگاه برابر داشته باشد

کمک داور بین المللی فوتبال ایران گفت: داوران کشورمان امکانات محدودی دارند و فدراسیون فوتبال باید نسبت به آن ها و تیم های ملی نگاه برابری داشته باشد.

رضا سخندان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابش به عنوان برترین کمک داور فوتبال ایران بیان کرد: مراسم تجلیل از داوران برتر، کوچک ترین کاری است که برای قدردانی از زحمات آن ها برگزار می شود و به همین دلیل از مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین حامی مالی کمیته داوران تشکر می کنم.

وی درمورد امکانات محدود داوران فوتبال ایران گفت: امکانات ما ایده آل نیست اما ابزار ابتدایی قضاوت مانند سیستم های رادیویی و ساعت پولار در اختیار داوران قرار گرفته است. در کل فدراسیون فوتبال باید به داوران هم مانند تیم های ملی نگاه کند و امکانات بهتری به ما بدهد.

برترین کمک داور فوتبال ایران درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ایران در جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: عملکرد درخشان تیم داوری ایران در سال های اخیر، سطح توقعات را بالا برده است. هم قسم شده ایم که تا زمان آغاز جام جهانی تلاشمان را برای موفقیت در این رقابت ها بیشتر کنیم. البته قضاوت در این رقابت ها به این موضوع بستگی دارد که در رقابت های آتی هم روند خوب فعلی را ادامه دهیم. سعی می کنیم پس از حضور در روسیه هم با انجام دادن قضاوت های عادلانه، بتوانیم در مراحل بالای جام جهانی داوری کنیم.

انتهای پیام/

عملکرد تیم داوری ایران سطح توقعات را بالا برده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار