وزیر بهداشت وارد استان مرکزی شد + برنامه‌ها

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان به منظور سفردوروزه به استان مرکزی وارد دلیجان شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان به منظور ارزیابی وضعیت و بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان  استان مرکزی در سفر دوروزه  وارد شهرستان دلیجان شدوضمن بازدید ازبیمارستان این شهر مرکز بهداشت امام حسین دلیجان را افتتاح کرد.


طبق برنامه اعلامی روابط عمومی استانداری مرکزی؛ وزیر بهداشت  در دلیجان در نشستی با خیران سلامت شرکت می‌کند و پس از آن با حضور در محلات و بازدید از بیمارستان این شهرستان، مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی این دو شهرستان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وزیر بهداشت و درمان صبح روز دوشنبه با حضور در شهرستان‌های خنداب، کمیجان و فراهان از مراکز درمانی این شهرستان‌ها دیدن می‌کند.

وزیر بهداشت همچنین در این سفر از بیمارستان خصوصی سینا در اراک بهره برداری کرده و از  بیمارستان آیت ا... خوانساری  و طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر  این شهر هم دیدن می‌کند.

 دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده محترم، ولی فقیه در استان مرکزی سرکشی به مراکز درمانی دولتی و ارزیابی مسائل و مشکلات آن‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

 سفر دو روزه وزیر بهداشت به 6 شهرستان استان مرکزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.