بجنورد؛

اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان

30 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان فاروجی اعطا شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛مرتضی صفی پور، مدیر کمیته امداد شهرستان فاروج گفت : سال گذشته 217 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش حدود 30 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شد که به این ترتیب 48 طرح در حوزه کشاورزی، 108طرح در بخش دامپروری، 14 طرح قالیبافی و 47 طرح  هم در بخش خدماتی شد.

مرتضی صفی پور با اشاره به اینکه فاروج قطب تولید زعفران در خراسان شمالی است، افزود:  این نهاد باگسترش اشتغال بر پایه بومی سازی هر منطقه سعی دارد میزان موفقیت و کاهش ضریب خطا را درطرح های اشتغال مددجویان به حداقل برساند.

مدیر کمیته امداد شهرستان فاروج  خاطر نشان کرد: همچنین سال گذشته 9 فقره تسهیلات تلفیقی در زمینه خرید پنج دستگاه تراکتور و یک دستگاه خودرو باری ، دوطرح دامداری و یک طرح خدماتی  به مددجویان پرداخت شده است.

صفی پور یکی از مهمترین رویکردهای مهم این نهاد در حوزه اشتغال زایی را آموزش و ارتقا مهارت های مددجویان بیان کرد  و گفت: سال گذشته223 نفر از دوره های مهارت آموزی بهره مند شدند.

وی همچنین از برگزاری دوره کارآفرینی برای 47 نفر از  مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: این دوره با همکاری فنی و حرفه ای برگزار و در زمینه مهارت های کسب و کار و ایجاد تفکر کارآفرینی ارائه شد.

انتهای پیام/عطایی

پرداخت 9 فقره تسهیلات تلفیقی در زمینه های مختلف به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.