بجنورد؛

جذب حامی برای حمایت از خانواده های نیازمند

در ماه رمضان امسال ۷ هزار و۵۲۰ حامی جدید برای حمایت از خانواده های نیازمند در استان جذب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی،مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ماه رمضان امسال از مجموع هفت هزار و ۵۲۰ حامی جذب شده ، ۹۰۰  خیر حمایت فرزندان یتیم و بیش از شش هزار و۶۰۰  نیکوکارهم حامی فرزندان غیر یتیم  و بد سرپرست شدند.

وی با اشاره به اینکه این خیران در قالب دو طرح محسنین و اکرام ایتام همکاری خود را آغاز کردند،افزود: از مجموع حامیان جذب شده در ماه رمضان امسال بیش از شش هزار و ۴۵۷ نفر آنان در برنامه ماه عسل و مابقی هم در پایگاه های اختصاصی این نهاد جذب شدند.

اهرابی تصریح کرد: پیش از این افزون بر پنج هزار حامی در طرح محسنین  و ۱۵ هزار حامی هم در قالب طرح اکرام ایتام با کمیته امداد استان مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: هم اکنون شمار کل حامیان این دو طرح به بیش از ۲۷ هزار و۵۰۰ نفر افزایش یافته است درحالی که پیش از ماه رمضان تنها افزون بر ۲۰ هزار حامی با این نهاد مشارکت داشتند.

وی شمار کل ایتام شناسایی شده تحت حمایت کمیته امداد استان را افزون بر چهار هزار نفر و خانواده های  طرح محسنین را بیش از سه هزار و۸۰۰ خانواده  برشمرد .

وی با بیان اینکه پیش از مبارک رمضان افزون بر هزار و۵۰۰ خانواده  طرح محسنین حامی نداشتند،گفت: هم اکنون به طور میانگین هر خانواده نیازمند در طرح محسنین از حمایت دو حامی برخوردار است که به این ترتیب ماهیانه به طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان برای مشمولان این طرح واریز می شود.

انتهای پیام/آ

جذب 7 هزار و  520حامی برای حمایت از خانواده های نیازمند استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.