بجنورد؛

پلاک کوبی و اهدا هزار اصله درخت در طرح شجره طیبه

یک هزار اصله درخت درقالب طرح شجره طیبه در شهرستان اسفراین برای نیازمندان پلاک کوبی و اهدا شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام قدیر محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین گفت: هم اکنون افزون بر چهار هزار درخت درشهرستان های اسفراین،شیروان، مانه سملقان،فاروج پلاک کوبی شده اند که تمامی میوه های این درختان برای محرومان و نیازمندان همان منطقه هزینه می شود .

وی احیای فرهنگ زکات مستحبی را از سوی کمیته امداد امری مهم در کمک کنترل فقر برشمرد و افزود: به برکت فعالیت های کمیته امداد در حوزه زکات واجب و مستحبی کمک های خوبی به محرومان شهرستان در حوزه درمانی،معیشتی شده است.

محمدیان زکات را عاملی مهم در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی محرومان عنوان و اظهار کرد: باید فرهنگ مشارکت مردمی در حل مسائل محرومان بیش از بیش احیاء شود تا تکیه بر اعتبارات دولتی کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام سید اسماعیل هاشمی،رئیس اداره زکات کمیته امداد استان با بیان این که یکی از نیکوکاران شهرستان اسفراین سال گذشته 600 اصله درخت باغ خود را به محرومان کمیته امداد هدیه کرد،گفت: امسال هم این خیر یک هزار اصله درخت را در قالب طرح شجره طیبه به کمیته امداد اهدا کرد.

وی افزود: امسال بیش از  20تن محصول این درختان میوه در اختیار نیازمندان قرار گرفت .

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: در قالب طرح شجره طیبه باغداران و کشاورزان می توانند ، بخشی از محصولات خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند .

انتهای پیام/آ

کمک به نیازمندان با اهدای اصله درخت در طرح شجره طیبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.