اصفهان؛

اختصاص 20 میلیارد اعتبار برای تکمیل و بهره برداری ندامتگاه کاشان

فرماندار کاشان گفت: با پیگیری های انجام گرفته؛ مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبارات با حمایت و مساعدت استاندار محترم برای تکمیل و بهره برداری ندامتگاه کاشان اختصاص داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر حمیدرضا مومنیان در جلسه ای که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر کل زندانهای استان اصفهان و مدیران، رؤسا و مسئولین دستگاه های خدمات رسان شهرستان کاشان در محل زندان جدیدالاحداث کاشان برگزار شد افزود : عملیات اجرایی ساختمان ندامتگاه کاشان که خارج از شهر جانمایی شده است و چندین سال است به واسطه عدم تأمین اعتبارات مسکوت مانده بود که با پیگیری به عمل آمده و اختصاص 20 میلیارد ریال از طریق اعتبارات استان بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 وی یادآور شد: کمتر از 5 درصد از عملیات اجرایی به اضافه نصب انشعابات آب، برق ، گاز و تلفن باقیمانده است که با جلساتی که با حضور دستگاههای خدمات رسان در شهرستان کاشان برگزار شد، مقرر گردید موانع و مشکلات پروژه با همکاری کلیه دستگاههای خدماتی و تأمین اعتبارات لازم مرتفع گردد.

 مومنیان افزود: استقرار ندامتگاه در داخل شهر مشکلاتی را ایجاد کرده است که ضروری است هرچه سریع تر ساختمان جدید تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.