سمنان;

تجارت و صنایع ما باید اسلامی باشند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اگر تجارت و صنایع ما اسلامی باشند می توانیم تولید و اشتغال را رونق بخشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با رئیس و مسئولین سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان که به مناسبت هفته صنعت و معدن انجام شد ، رضایت مردم ، افزایش نظارت ها و تقویت صنایع موجود را سه وظیفه کاری مهم مجموعه صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه ایجاد صنایع جدید و پیشرفت در بخش صنعت بسیار مهم است افزود: به فکر صنعت جدید نباشید ، اولویت اول باید حفظ و تقویت صنایع موجود باشد.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: کارهای بسیار خوبی در سال گذشته جهت احیا واحدهای تولیدی استان انجام گرفته است که مهمترین آن پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی بوده است که باید دراین امر نظارت های لازم صورت پذیرد تا وام های پرداختی در جای درست و درجهت رفع موانع خرج گردد.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه تولید واشتغال به هم پیوند خورده است اظهار داشت: تجارت و صنایع ما باید اسلامی باشند و اگر این مهم انجام گیرد ، می توانیم با تجارت و صنایع اسلامی تولید و اشتغال را رونق بخشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پتانسیل های معدنی استان تصریح کرد: استان سمنان در بحث معادن از استانهای ممتاز کشور است که با برنامه ریزی درست و کار خوب می توانیم در معادن استان اشتغالزایی قابل توجهی داشته باشیم.

 

آیت الله شاهچراغی در پایان ضمن تشکر از زحمات مجموعه صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ورونق تولید واشتغال اذعان داشت: مطالبات کارگران ، اشتغال افرادی که بیکار شده اند و تقویت صنایع کنونی مهم تر و بسیار ضروری است.
انتهای پیام / ه

افزایش نظارت و تقویت صنایع موجود در استان سمنان باید انجام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.