سمنان;

حادثه تروریستی تهران موجب تجدید پیمان مردم با نظام شد

امام جمعه سمنان گفت : حادثه تروریستی 17 خرداد ماه در تهران موجب تجدید پیمان مردم با نظام و حمایت از ولایت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه سمنان در نمازجمعه این هفته سمنان با تاکید بر این که این حادثه تروریستی موجب تجدید پیمان مردم با نظام و حمایت از ولایت شد، گفت : خوشبختانه با حضور موفق نیروهای نظامی و امنیتی هر 2 عملیات تروریستی تهران ناکارآمد شد و تروریست ها موفق نشدند که به اهداف مدنظر خود دست پیدا کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به دیگر پیام حادثه تروریستی در تهران، تصریح کرد : وقوع این حادثه موجب شد تا نیروهای گمنام امام زمان (عج) بسیج و کشور را از وجود نیروهای داعش، تکفیری و تروریستی پاکسازی کنند و ضمن کشف تعداد زیادی اسلحه، مهمات و مواد منفجره، حدود 40 نفر از آنان را دستگیر و بازداشت کردند.

وی در ادامه با اشاره به لغو اجرای سند 2030 در کشور، گفت: باید از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کرد که با هوشیاری، بیداری و آینده نگری اجازه ندادند این سند ننگین در کشور ما اجرایی شود و قاطعانه جلو اجرای آن را گرفتند.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه ما باید به داشتن ولایت علی(ع) افتخار کنیم، تأکید کرد: ترویج سیره علوی قطعاً جلوی انحرافات را می‌گیرد از سوی دیگر از همه مسئولان می‌خواهیم تا سیره آن حضرت را مدنظر کارهای خود قرار دهند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به نزدیکی این ایام با روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روز اسلام و یادگار حضرت امام خمینی (ره) است و باید آن را حفظ کنیم.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.