اصفهان؛

رقابت 4925 داوطلب کنکور با حضور حداکثری تجربی ها در کاشان

چهار هزار و 925داوطلب در کنکور سال 96 همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان به رقابت پرداختند که بیشترین آنها ازگروه علوم تجربی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان، در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: دو هزار و 973 نفر از این داوطلبان زن و یک هزار و 952 نفر نیز مرد بودند.

محمد الماسی، با اشاره به‌ رقابت داوطلبان چهار گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه گفت: آنها در چهار نوبت صبح و عصر همزمان با حوزه های امتحانی سراسر کشور شرکت کردند.

وی، رقابت 657 داوطلب آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه در دانشگاه کاشان همزمان با سراسر کشور را یادآورشد و گفت: نفر از این تعداد220 داوطلب زن و 437 داوطلب مرد هستند.

به‌گفته‌وی، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و هنر نیز با حضور یک هزار و 101داوطلب (708 داوطلب زن و 393 داوطلب مرد) عصر پنجشنبه پانزدهم تیرماه و آزمون گروه علوم انسانی و گروه آزمایشی هنر نیز با شرکت 545 داوطلب( 367 زن و 178 مرد) برگزار شد.

الماسی، بیشترین رقابت کنکور سراسری 96 را مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی ذکر کرد و افزود: در این  آزمون که صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان برگزار شد یک هزار و 925 داوطلب، یک هزار و 221 زن و 704 داوطلب مرد به رقابت پرداختند.

وی افزود: آزمون گروه زبان های خارجی نیز با رقابت 697 داوطلب  (457 زن و 240 داوطلب مرد) عصر روز جمعه شانزدهم تیرماه دراین دانشگاه برگزار شد.

به‌گفته‌وی، با فراهم کردن تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه کاشان امسال حدود 150 نفر عوامل اجرایی، کارکنان انتظامات، حراست،عوامل پشتیبانی، خدمات و تاسیسات این دانشگاه شرکت داشتند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.