اصفهان؛

400 دانشجوی جدید وارد دانشگاه دولتی شهرضا شدند

رییس دانشگاه دولتی شهرضا گفت: امسال 400 دانشجوی جدید وارد دانشگاه دولتی شهرضا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا کريم زاده با اشاره به افزايش صد در صدی دانشجويان آزادنشگاه شهرضا گفت: با توجه به اينكه امسال آزمون سراسري دير هنگام برگزار شد و به تبع آن نتايج آزمون سراسري در روزهاي پاياني شهريور ماه اعلام گردید، مرکزآموزش عالي شهرضا نيز طبق روال سال هاي گذشته برنامه هاي اين دانشگاه را براساس رويكرد جديد و منطبق بر اهداف وزارت علوم برگزار مي کند.
کریم زاده خاطر نشان کرد : علی رغم کاهش آمار ورودی دانشجویان جدید در مراکزآموزش عالی همجوار، اين دانشگاه در مهرماه سال جاري ميزبان بیش از 400 دانشجوي جديد در مقاطع کارشناسي پيوسته و ناپيوسته از کنکور سراسري بوده که با توجه به آمار بالاي پذيرفته شدگان، استقبال دانشجويان از اين مرکز دانشگاهي نسبت به سال گذشته افزایش صد در صدی داشته است.
وی از برپايي 13 جایگاه جهت انجام امور اداري آموزشي براي استقبال از دانشجويان جديدالورود خبر داد و عنوان كرد: اردوی توجيهي دانشجويان جديدالورود در مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته در مهرماه برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه دولتی شهرضا در ادامه گفت: اردوی توجيهي دانشجويان ورودي جديد با رويکرد معرفي قوانين آموزشي پژوهشي دانشجويي و ديدار با مديران گروه و مسئولين دانشگاه و معرفي تشکل ها و انجمن هاي علمي فرهنگي و برگزاري کارگاههاي فرهنگي اجرا خواهد شد.
کریم زاده ضمن تشکر از زحمات همکاران حوزه معاونت آموزشی پژوهشی دانشجویی دانشگاه اظهار داشت : به همت مسئولین دانشگاه سه سال است كه ثبت نام دانشجويان جديد الورود به صورت کاملا الكترونيكي انجام مي شود و دانشجويان مي توانند تمامي مراحل ثبت نام، رزرو غذا و انتخاب واحد و ارسال مدارک مورد نياز را از طريق سايت و سامانه هاي الکترونيکي دانشگاه انجام دهند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.