کرمان؛

آذربایجان غربی قهرمان مسابقات تنیس خاکی دختران کشور

پرونده مسابقات تنیس قهرمانی کشور رده سنی زیر ۱۲ و ۱۴ سال دختران که به میزبانی کرمان برگزار شد با قهرمانی تیم آذربایجان غربی بسته شد.

آذربایجان غربی قهرمان مسابقات تنیس خاکی دختران کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید رضا زرکش، رئیس کمیته مسابقات استان کرمان گفت: در این دوره از رقابت ها، ۱۲ تیم از سراسر کشور از روز شنبه 10 تیر جاری در باشگاه تنیس اقبال کرمان به رقابت پرداختند.

وی افزود: مسابقات امروز پنج شنبه ۱۵ تیر جاری، بعد از برگزاری دیدار فینال و نایب قهرمانی تیم دختران استان کرمان پایان پذیرفت.

زرکش خاطرنشان کرد: تیم های تهران و اصفهان بطور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

وی تصریح کرد: در بخش انفرادی مسابقات نیز در رده سنی زیر 12 سال، رومینا زینالی از آذربایجان غربی، ماندگار فرزامی از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و آریسا سبزه زار و عسل جاویدان از کرمان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

زرکش یادآور شد: در رده سنی زیر 14 سال هم، ملینا مهرانی از تهران ، پرنیا رکن آبادی از اصفهان به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند و یاسمین شجاعی زاده از اصفهان و جیران رشیدی از کرمان به صورت مشترک مقام سوم را تصاحب کردند.

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز با حضور خانم منوچهری، نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران و امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

  انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار