ساری،

جاده هراز از یکشنبه ( ۱۸ تیرماه) مسدود

جاده هراز از یکشنبه (۱۸ تیرماه) مسدود و محدودیت آمد وشد خودرو‌ها در این جاده اعمال می‌شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از محدودیت تردد در جاده هراز از یکشنبه (۱۸ تیرماه) بمدت سه روز خبر داد و گفت: بر اساس درخواست اداره کل راهداری  جاده هراز از یکشنبه (۱۸ تیر ماه) تا سه شنبه (۲۰ تیرماه) از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ برای بازسازی وتعمیرات جاده‌ای در منطقه پیچ ابتحاج مسدود است.

وی افزود: جاده هراز برای روز چهارشنبه نیز از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ بعدازظهر مسدود خواهد بود و مسیر جایگزین برای تردد جاده‌های چالوس و سوادکوه است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه امروز  در محور هراز آمد وشد همه تریلر‌ها ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع شد.

پبش از این پلیس راه مازندران اعلام کرده  بود محور هراز از روز شنبه ۱۷ تیرماه مسدود می شود که به دلیل افزایش آمد وشدخودروها ، افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در این محور  این محدودیت لغو شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ باپیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان گرامی است.

انتهای پیام/آ

تردد در جاده هراز با محدودیت ترافیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار