سقوط بهمن در جاده هراز

توده بزرگ برف به ارتفاع 4 متر دقایقی قبل در جاده هراز سقوط کرد .

احمدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این حادثه به دلیل مسدود بودن جاده ، خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و مالی به همراه نداشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون در دو محور ارتباطی سوادکوه و چالوس تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر است ؛افزود: نیروهای امدادی و خدماتی در این محورها با آماده کردن تجهیزات و ماشین الات امدادی برای خدمات رسانی آماده هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: شهروندان از سفرهای غیر ضروری در چنین شرایط جوی پرهیز کرده و در صورت الزام به سفر زنجیر چرخ ، پوشاک گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند و از سلامت فنی خودرو و  پر بودن سوخت ماشین مطمئن شوند.

احمدی با بیان اینکه فردا و پس فردا در استان شاهد جوی پایدار خواهیم بود افزود: از روز پنج شنبه و جمعه وضعیت جوی هوای استان سردتر و بارش برف نیز سنگین تر خواهد شد.

وی گفت: جلسه اضطراری با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان شامل هواشناسی ،پلیس راه ، شرکتهای گاز ، آب ، برق و جمعیت هلال احمر استان برای برنامه ریزی بهتر و مدیریت بحران سفید  فردا در ساری برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شدت بارش برف و برودت سرما وضعیت تعطیلی مدارس مازندران برای روز شنبه 30 بهمن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار