یزد؛

فراهم کردن تسهیلات اقامتی و رفاهی برای مسافران تابستانی در مهریز

فرماندار مهريز گفت: تمام دستگاه‌های شهرستان، توان و امکانات خود را برای عرضه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران به‌کار بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد رستگاری فرماندار مهريز با تاكيد بر استفاده از توان تمام دستگاه‌های شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران تابستانی مهريز، نظارت بر قيمت‌های بازار به وي‍ژه در مراكز ييلاقی اين شهرستان را خواستار شد.

رستگاری گفت: اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان درخصوص فراهم کردن تسهیلات اقامتی و رفاهی برای مسافران تابستانی در شهرستان به نحو احسن انجام شود.

وی با تاكيد بر اهميت نظارت و كنترل بازار بالاخص در مركز شهرستان و مراكز ييلاقی مهريز، افزود : تمام دستگاه‌های شهرستان، توان و امکانات خود را برای عرضه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران به‌کار بگیرند.

شهرستان مهريز از شهرهای تاريخی استان يزد است كه علاوه بر قدمت تاريخی بسيار ارزشمند، از طبيعت بكر و بسيار زيبايی نيز برخوردار است .

اين شهرستان با دو اثر ثبت جهانی شامل باغ پهلوانپور و قنات حسن‌آباد مشير و دهنو و تعداد 600 اثر تاریخی و طبیعی در جنوب استان و 30 كيلومتری شهر يزد، در کنار جاده استراتژیک تهران ـ بندر عباس قرار دارد.

این منطقه با قابليت‌های تفريحی و گردشگری بسیار، همیشه به ویژه در ایام نوروز و تابستان ، پذيرای خيل كثيری از گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/ ی

فراهم کردن تسهیلات اقامتی و رفاهی برای مسافران تابستانی در مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.