یزد؛

برگزری اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان ساز در شهرستان مهریز

اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان ساز در شهرستان مهریز برگزار شد.

سید رسول محسن زاده رئيس بيمارستان فاطمه الزهرا(س)مهریز درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در همایش خیرین بیمارستان هدف از برگزاری این همایش را چنین بیان کرد: الگو سازی بخصوص برای سن نوجوان و جوان ببیند که کسانی هستند که از خودشان می گذرند تا به مردم برسند.

محسن زاده گفت: کمک خیرین صرفا کمک مالی نیست خیرین هستند که مارا در امر آموزش و جذب خیر کمک و یاری کرده اند و مارا به مدینه فاضله رهنمود کردند.

وی در ادامه افزود : کسانی که به بیمارستان مراجعه می کنند نیازمند اورژانسی و غیر اورژانسی دارندکه نیاز های غبر اورژانسی به وجود دستگاهای سی تی اسکن دارد و مجبور هستند به مرکز استان بروندو بیمارستان به علت نداشتن این دستگاه ها نتواند تاثیر و کارآمدی که باید داشته باشد به طور کامل داشته باشد.

محسن زاده گفت: در بحث امکانات غیراورژانسی عدم وجود نیروی متخصص و پاراکلینیک بیمار مجبور است به مرکز استان مراجعه کند. و اگر ساختمان فزیکی و تجهیزات نباشد ما نمی توانیم متخصصین را در خدمت بگیریم.

مدیر بیمارستان گفت: کل اعتبارات از طرف دولت برای طرح توسعه، ساخت بیمارستان جدید ،خیلی کم بود که اگه به همین اکتفا می کردیم این طرح اجرا نمی شد ولی به کمک خیرین این طرح در حال اجرا و بزودی قابل بهره برداری است.

امام جمعه مهریزگفت : کسی که قدم خیر بر می دارد و به مخلوقات خداوند کمک می کند هم دیگران را از آن نعمت بهره مند می سازد هم خود داری مقامی والا در نزد خدا وند می شود.

عبدالرضا محی الدینی با اشاره به آیه قران گفت: نیکوکاران کسانی هستند که نماز را به پا دارند زکات می دهند تا وقتی که به سرای اخرت می روند واز این دنیا رخت بر می بندند. و خدا وند به آنها اجر پاداش می دهد. و انها هیچ غم اندوه ندارند.

وی گفت : این همایش جهت تجلبل از خیرین است هرکجا نماز و عبادت وبندگی خداوند باشد نام یزدی هاددر کنار صاحب نام ها است  من آمده ام تا از شما خیرین محترم تشکر کنم همه باید یک صدا باهم برای آبادانی باغ شهر مهریز بکوشیم.

محمد رستگاری فرماندار مهریز گفت: بیمارستان مهریز در جهت جذب خیرین انصافا خوب عمل کرده است البته نهاد های دیگری در بخش آموزش و پرورش مذهبی و حسینه ها در جذب خیرین بسیار خوب عمل کردن که ما رتبه های علمی دوم را داریم و همچنین در امر ورزشی رتبهای بالای و حرفی برای گفتن داریم.

وی گفت : سید رسول محسن زاده در این همایش تجلیل از خیرین بیمارستان ساز تشکر و قدر دانی کرد انشا الله که نهاد های دیگر هم این کار را سرلوحه خود قرار دهند فرماندار مهریز گفت : بخش بهداشت و درمان نیاز به بودجه های فراونی دارد که اعتبارات دولتی کفاف آن را نمی دهد که باید از خیرین کمک خواست که الحق انصاف خوش درخشیدن انشا الله همه مردم مهریز دست در دست هم در این امر مهم تاثیر گذار باشند.

محمد رستگاری افزود: ساخت ساختمان توسعه در 4 طبقه به همت همین خیرین است که هنوز نیازمند یاری این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: مدیران صنعتی یک مسولیت اجتماعی هم دارند که باید در تکمیل پروژه های مختلف شهرستان نیز کمک کند. مخصوصا پروزهای بالای که 50% است.

انتهای پیام/ ی

برگزری اولین همایش تجلیل از خیرین بیمارستان ساز در شهرستان مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار