یزد؛

همه باید از اختلاف پرهیز کنند دشمنان منتظر اختلاف درونی در کشور هستند

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانات در شرایط فعلی باید بر نقاط مشترک یعنی حفظ نظام ،تقویت کشور، اجماع کنند طوری حرکت نکنند که امنیت پایدار در کشور تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد رضا صباغیان نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی انتقاد سازنده را به نفع جریان‌های سیاسی دانست و گفت: نباید اغراض سیاسی به بهانه نقد در جامعه مطرح شود.

 صباغیان افزود: دشمنان منتظر اختلاف درونی در کشور هستند تا همه جناح‌ها و افراد را تضعیف کنند و در نهایت ایران اسلامی را به چالش جدی بکشند.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این اتفاق بیفتد هیچ جریانی از تخریب و حذف مستثنی نخواهد بود و همه جریانها به نوعی دچار چالش و مشکل خواهند شد.

صباغیان گفت: جوامعی که دچار اختلاف و آشفتگی شوند حتما نتیجه نخواهند گرفت و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست و همه باید از اختلاف پرهیز کنند.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور انتقاد پویا و سازنده را لازمه یک کشور خواند و افزود: فضای انتقاد سازنده و دلسوزانه می‌تواند به نفع جریانات سیاسی باشد اما نباید اجازه داد اغراض سیاسی به بهانه نقد در جامعه مطرح شود و جای نقد را بگیرد،‌ بلکه هر فردی متناسب با جایگاه و مسئولیتش و با رعایت اخلاق و انصاف باید نکات ضعف را بیان کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: اختلاف، موجب تضعیف کشور و جامعه خواهد شد و اگر به جای حفظ وحدت و انسجام درونی هوای نفس بر افراد غلبه کند، هیچ نقدی شکل سازنده و منصفانه نخواهد یافت.

نماینده حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جریانات در شرایط فعلی باید بر نقاط مشترک یعنی حفظ نظام ،تقویت کشور، اجماع کنند و آن را ملاک عمل خود قرار دهند و طوری حرکت نکنند که امنیت پایدار در کشور تضعیف شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: همچنین مسئولان نیز باید نقدپذیر و تحمل نقد را داشته باشند و در عین حال همه نیز باید اجازه نقد منصفانه و دلسوزانه را به خود بدهند و نه اینکه تنها یک جریان با استفاده از تریبون‌های مختلف فرصت نقد داشته باشند.

وی تاکید کرد: تخریب و تضعیف پیش از آنکه اشخاص دیگر را تضعیف کند خود فرد را تضعیف می‌کند و جریانی که دائم دنبال عیب جویی از دیگران باشد، در منظر عمومی تضعیف می‌شوند و جایگاه خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/ ی

همه باید از اختلاف پرهیز کنند دشمنان منتظر اختلاف درونی در کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.