قزوین؛

اعلام نرخ جدید شهریه مهد‌های کودک

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: نرخ شهریه مهد‌های کودک بر اساس درجه بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهد‌ها تعیین و از زمان اعلام قابل اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا وارثی افزود: شهریه مهد‌های کودک یک ستاره ۱۰ درصد، دو ستاره ۲۰ درصد، سه ستاره ۳۰ درصد و چهار ستاره ۴۰ درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهریه اعلام شده بدون احتساب هزینه صبحانه و ناهار در نظر گرفته شده است تاکید کرد: در صورتی که مهد کودکی  تغذیه صبحانه و ناهار داشته باشد حداکثر هزینه آن‌ نباید بیش از ۸۰۰ هزار ریال تعیین شود.

وارثی گفت: مهد‌های کودک می‌توانند شهریه سالیانه را به صورت ماهیانه، فصلی و یا یک جا و با توافق والدین به نحو دیگری دریافت کنند و در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات، مهد کودک فقط مجاز به دریافت شهریه آن ماه به صورت کامل است و شهریه ماه‌های بعد باید مسترد شود.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد :  هر مهد کودک تمام وقت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ می‌تواند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح حداکثر ۵ فعالیت را در قالب یکی از محور‌های فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های هنری شامل نمایش خلاق؛ سفالگری و نقاشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی نظیر آموزش ویژه قرآن کریم به کودکان ارائه کند.

به گفته وارثی، این فعالیت‌ها الزاماً باید در ساعات بعدازظهر برگزار شود و اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع است.

وی گفت : شرکت کودکان در هر یک از فعالیت‌های فوق برنامه کاملاً اختیاری است و باید با رضایت کتبی والدین و مطابق با قرارداد منعقده فی‌مابین والدین و مهد کودک باشد و شهریه آن نیز جداگانه محاسبه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان از والدین خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ موارد را به سازمان بهزیستی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

افزایش شهریه مهدکودک های قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.