علاسوند: عدم برنامه ریزی در لیگ فوتسال بسیار ناپسند است

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز گفت: برای فوتسال کشوری که در رتبه سوم جهان قرار دارد، عدم برنامه ریزی بسیار بد است و امیدوارم در ادامه لیگ، این مشکل برطرف شود.

کیاوش علاسوند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی بیان کرد: بازی خوبی بود و در ابتدا نیز مقابل تاسیسات پیش بودیم اما متاسفانه روی تجربه بازیکنان این تیم شکست خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی افزود:  این پیروزی را به مسئولان تاسیسات تبریک می گویم و امیدوارم در آینده موفق باشند. بازی خوبی بود اما شکست خوردیم و تلاش می کنیم تا در دیدارهای آینده موفق تر باشیم.

علاسوند درباره ناهماهنگی در برنامه ریزی لیگ فوتسال اظهار کرد: برای فوتسال کشوری که در رتبه سوم جهان قراردارد، عدم برنامه ریزی بسیار زشت است و امیدوارم در ادامه لیگ، این مشکل برطرف شود. بازیکنان خوبی داریم و با برنامه ریزی خوب و امکنات می توانیم در لیگ امسال نتایج خوبی را کسب کنیم. امیداورم این مشکلات برطرف شود و از هفته آینده، تمام بازی ها به صورت هماهنگ آغاز شود.

سرمربی تیم حفاری اهواز در پایان گفت: تیم خوبی آماده کردیم و درصدد هستیم تا با داشتن بازیکنان جوان و با تجربه بتوانیم جزء مدعیان باشیم.

انتهای پیام/

علاسوند: تیم جوانی داریم و تلاش می کنیم مدعی قهرمانی باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار